Jak funguje naše předplatné kávy? 


Pokud se zajímáte o naše předplatné kávy, rádi bychom vám dali vědět, jak to všechno funguje a co můžete očekávat. Předplatné je také oblíbeným dárkem a pokud jej chcete darovat někomu druhému, řekneme Vám, jak postupovat.  


O čem je naše předplatné a jak to funguje? 

Předplatné kávy funguje na bázi pravidelného zasílání čerstvě pražené výběrové kávy přímo k Vám domů. Vždy před odesláním (cca 2-3 dny ) Vás mailem budeme informovat o tom, jakou kávu můžete očekávat. Následně Vás již bude kontaktovat přímo přepravce Geis ohledně termínu doručení (obvykle doručuje ve čtvrtek případně v pátek). Žádné extra poštovné Vám však neúčtujeme! A všechny poplatky spojené s dopravou hradíme za Vás. 

Mr Coffee Predplatne2

018

Jakou kávu mi budete posílat?

Druh kávy u předplatného střídáme, každý měsíc se tak můžete těšit na něco jiného a nového. Jeden měsíc pošleme světle praženou kávu vhodnou na filtry, další měsíc třeba tmavěji praženou arabicu vhodnou do kávovaru na espresso. Je to ideální volba pro každého, kdo rád střídá kávy a ochutnává různé novinky a zajímavosti. 
Vždy zaručujeme čerstvost a kvalitu kávy. 
Pro naše předplatitele vždy vybíráme to nejlepší z naší nabídky. Často se jedná o mikroloty - kávy dostupné v omezeném množství, jedinečné svým chuťovým profilem. 


Jak často? 

Předplatné odesíláme vždy 1x za měsíc. Pravidelně, každou první středu v měsíci odesíláme všechny balíčky předplatného. Pravidelnost předplatného si nelze zvolit jinak. 

Volba Gramaze Kavy


Jak postupovat?

1. Vyberte gramáž
Na výběr máme ze tří variant gramáží: 250 g, 500 g a 1000 g  
V průběhu předplatného není možné gramáž změnit. 


Volba Delky Predplatneho

2. Vyberte délku  předplatného 

Na výběr máte opět ze tří variant: na 3, 6 nebo 12 měsíců 
V průběhu předplatného opět není možné změnit jeho délku. 

Následným potvrzením vložíte předplatné do košíku. 


Potvrzeni Predplatneho Kavy


Od kdy začne platit moje předplatné kávy?

Vaše předplatné začne fungovat vždy od následující první středy v měsíci.
Bude pokračovat po počet měsíců, který jste si zvolili během objednávky. 


Co když si chci objednat i jiné zboží?

V případě, že si k předplatnému chcete objednat i jiné zboží, určitě to není problém. Do košíku si přidejte vše, co si přejete objednat a objednávku nám odešlete. 
Předplatné Vám odešleme následující první středu v měsíci.
Všechno ostatní zboží Vám odešleme ihned na doručovací adresu uvedenou v objednávce, bez čekání, úhradu dopravy si bereme na sebe. 


Volba Adresy Pro Predplatne

Předplatné chci koupit jako dárek 

Pokud chcete předplatné věnovat jako dárek, postupujte následovně.

Vyberte gramáž, délku předplatného a vložte jej do košíku. Doručovací adresa a kontaktní údaje jsou údaje obdarovaného. Na tuto adresu budeme předplatné doručovat. Následně odškrtněte políčko "Použít stejnou adresu pro fakturaci". Do nově otevřeného pole (fakturační údaje) vyplňte své vlastní kontaktní údaje.  
Po dokončení objednávky Vám odešleme automatický email s potvrzením. 
Následně Vám zašleme ještě druhý e-mail, se shrnutím a důležitými informacemi ohledně předplatného. Odpovědí na tento e-mail nás kdykoliv můžete kontaktovat, pokud potřebujete některé údaje pozměnit. 
Můžete nám také dát vědět, pokud si přejete odeslat elektronický dárkový poukaz na předplatné. Tento poukaz si můžete vytisknout a darovat jej. 

Chci každý měsíc dostávat stejnou kávu

Bohužel tuto variantu předplatného nenabízíme. Je to z toho důvodu, že se naše nabídka kávy neustále obměňuje a my nechceme slíbit kávu, kterou třeba za pár týdnů/měsíců nebudeme mít. Myšlenka ohledně našeho předplatného je hlavně v tom, aby člověk mohl vyzkoušet nové kávy a poznal rozmanitost, kterou svět kávy nabízí. 

Co když si nepřevezmu balíček s předplatným? 

Pokud Vás přepravce Geis nezastihne ani při jednom pokusu o doručení, balíček s kávou se následně vrátí zpátky k nám do pražírny. Je třeba počítat, že toto trvá cca 14 dní. Následně se s Vámi pokusíme domluvit na opětovném doručení. Upozorňujeme však, že každý nový pokus o doručení bude zpoplatněn částkou 120 Kč, kterou je možné uhradit pouze na dobírku. 


Chci zrušit své předplatné

Pokud si přejete zrušit předplatné, které jste ještě nezačali odebírat, kontaktujte nás co nejdříve na tel. čísle: +420 608 555 013 nebo na e-mailu: info@mrcoffee.cz.

Bohužel však již není možné zrušit již běžící předplatné. Můžete jej však například přesměrovat na jinou osobu. V tom případě nás prosím opět kontaktujte. 

Máte na nás další dotazy? Kontaktujte nás
+420 608 555 013 nebo info@mrcoffee.cz


zpět nahoru